FyllingenBergen på topp i media blant herreklubbene i Postenligaen for perioden juli-nov akkumulert Flest potensielt antall lesere både på nett og avis

Sponsor Insight gjennomfører undersøkelser for Norsk Topphåndball. Undersøkelsen gjennomføres på ukesbasis for best mulig å fange opp effekten av omtale og eksponering til en hver tid. Mediemålingene gjøres på TV, i aviser og i redaksjonelle nettmedier («nettaviser»).

Skrevet av ellen

Ett av målene FyllingenBergen satt for inneværende sesong var å bli mer attraktiv overfor media. Her har vi hatt god hjelp av sportslige prestasjoner, men også ”ny arena”, oppfriskning av arrangement, interesse for profiler, FyllingenBergen Fungames og enkelte arrangementer har bidratt til økt omtale.

Her er noen av detaljene i rapporten for perioden juli til november akkumulert.

Første plass vedrørende potensielt antall lesere i avis (49 millioner mennesker ) og på nett (31mill mennesker)

347 antall oppslag i perioden og på 3. plass etter Elverum og Drammen

På andre plass etter Elverum i omtale per klubb og stor fremgang i forhold til fjordåret når det gjelder avis

Samlet annonseverdi på 21,7 mill og også her andre plass etter Elverum

Vi gleder oss til oppdatert rapport hvor også Cupfinalen er med i målingene